Assalamualaikum : dekat kul 4 stgh Insya Allah, ptg jumaat 2 mei Alhamdulillah

Jumaat, 2 Mei 2008

Assalamualaikum semua
Alhamdulillah

pas jumaat td aku g mkn nasi ayam kat kedai sup Alhamdulillah
jumpa pck bahar (koperasi) ngn geng2 nya hah hah
duduk sblh meja aku hah hah

then da nk abis mkn
newan baru dtg

sibuk kira banner dia heh heh (calculation) hmmm


pas mkn aku naik ofis

abg ali suh aku cucuk RM1100

dan masuk kan dlm akaun serv - u hehe

aku pun g caltex - cucuk duit

dan gerak g BIMB dpn blue wave hotel

tmpt BIMB biasa lah tu heh heh

masa kat kaunter akak tu ckp

nape tak pakai mesin je (nak bank in)

aku igt kene pakai kad klu nak bank in pakai mesin

rupanya tak hmm

ok, sambung g (baru blk solat asar ni Alhamdulillah)

pas asar masuk ofis

mkn rambutan

newan da blk dari BIMB Alhamdulillah

tp td masa kat BIMB x nmpk plk dia hmm


bang ali pun ada kat ofis dah Alhamdulillah


dia suh g naza dia
amik kotak2 tlo jenis plastik

dlm plastik besar (plastik itam)


ni abg ali tgh karoke Alhamdulillah

siap pakai kurta dia heh heh


aku nak mintak cuti ni Insya Allah

isnin nak cuti Insya Allah

amin

so cuti 3 hari la

Insya Allah, mulai esok (sabtu,ahad, isnin)

kuar 3hari Insya Allah

amin


Fi Amanillah amin....


tadi masa khutbah solat jumaat kt Masjid negeri

Hadis ke Firman Allah

bgtau :

"Barangsiapa mencari rezeki
dgn niat utk menyara diri,kuarga atau membantu org lain
maka akan menghadap Allah s.w.t dlm keadaan wajah seperti bulan purnama"
Amin....


khutbah kat masjid negeri kdg best gak

sbb hadis yg dia sebut jrg di dengar
tu unik tu Alhamdulillah

ok la
publish dulu

hari ni baru update page
dgn skin baru Alhamdulillah


ok

Assalamualaikum

syg semua ,amin....

0 ulasan: