RetaLLiaTing KRU

Jumaat, 30 Januari 2009


Assalamualaikum 

Alhamdulillah syukran atas nikmat hidup Alhamdulillah
syukur kepada Allah Alhamdulillah

so , nak cter , update skt
Today , Jumaat 30jan 2009 Alhamdulillah

mlm td , iktikaf kat masjid tun uda
di seksyen 16 shah alam Alhamdulillah

xjauh dari tmpt aku keje ni la
Alhamdulillah


iktikaf ngan pakcik ismail
dan fery Alhamdulillah

so aktiviti sterusnya
Insya Allah hari ni gaji Insya Allah


then ptg ni , after keje ( kul 5:30ptg )
aku gerak blk kg Insya Allah

bg mak duit skt nnt Insya Allah
then esok pagi (sabtu)
aku akan gerak ke pekan tanjung karang plk
dari umah kt kg tu

aku nak bli selimut
ngn tuala
pck ismail yg kirim suh blikan Alhamdulillah


then bli uncang, fery yg kirim Insya Allah

then ptg esok
dlm kul 3ptg
aku gerak ke shah alam Insya Allah
trus singgah ke yayasan restu
tmpt pck ismail keje

then dlm kul 6 stgh ptg 
Insya Allah gerak ke masjid sri ptlg Insya Allah
stp mlm mggu ada ceramah kt sana Insya Allah


nnt da smpai sri ptlg
nak bli buku taklim ( buku himpunan hadis2 ttg kelebihan amal)
dan bli madu tualang Insya Allah
harap ok skt la madu tu
sbb byk madu, campur gula la huhu
ssh skt nak dpt yg asli hehe


then mgkn x tdo (iktikaf) kt sri ptlg
then mlm mggu tu jgk pas ceramah
trus blk shah alam blk

pagi ahadnya , cdgnya, aku , pck ismail, fery, agus, ni rakan2 seusaha la

nak gerak ke kg aku kt tanjung karang tu
nak jln2 la

pck ismail tringin nak jalan2
tgk sawah padi hehe Insya Allah

bagus jgk bwk fery ngn agus tu
dorg ni indon
yg keje kt shah alam
dan wat usaha Alhamdulillah

so bagus la , dpt tgk kg aku  nnt Insya Allah


tggl nak bwk isteri je, bila lagi, xtahu
harap2 , ayah mertua leh consider, hehe Amin...


so ptg ahad , blk shah alam blk, dan aktiviti bersurai Insya Allah

tu je lah kot, plan aktiviti utk sabtu ahad ni Insya Allah

k , slmt terhibur
doakan sy ye
doakn utk umat

smg hidup dlm iman
mati dlm iman, amin...


Assalamualaikum

0 ulasan: