Tuhan Tolong Nyatakan lah, ttg apa yg ku fikirkan, adakah ku masih , di perlukan hoho... dirinya...

Khamis, 15 April 2010


Assalamualaikum
Mdh2an Berkat Insya Allah

gmba aku pagi td , hari ni ( 15 April 2010 )
bagi makan burung dulu Alhamdulillah
baru smpai ofis tu Alhamdulillah hehe

aku azam nak bela rambut sunnah
so nak bela panjang Insya Allah
dan melentik di belakang
ramai rakan seusaha kt masjid sri ptlg
wat rambut mcm tu hehe

baru pagi ni shafiq tlg repair janggut aku
sedih gak janggut kene potong

tp nak bagi kemas kot
ok la, pasni leh bela elok2 skt Insya Allah 


bwh2 ni gmba smlm
smlm aku g finas lagi ngan shafiq
kt gombak
dlm kete tu shafiq

shafiq merokok
aku tak merokok

so byk la minum air susu k
Insya Allah badan segar k
jauhi rokok

wat rosak bdn je hehe




krew KRU , sblm gerak ke finas hehe




sempat lagi bawak laptop
dan akses intenet kt jalan
on the way g
spjg jalan mmg ada 3G, high speed access nye hehe

tp aku pening , lama2 aku tutup laptop
aku layan sembang je ngn shafiq hehe





"Kejayaan Manusia, Hanya Dalam Agama. Sejauh Mana Dapat Taat Perintah Allah, Dan Hidup Ikut Cara Nabi SAW" Insya Allah.


0 ulasan: