Assalamualaikum update blog Alhamdulillah

Rabu, 5 Mei 2010

kul 12:54 am
hari rabu 5 mei 2010 Alhamdulillah
aku lum tdo g
saja layan2 intenet jap Insya Allah

keje plg aku suka ialah makan dan tdo
amalan plg ikhlas

sape yg wat dua amalan ni tak ikhlas kan
makan dan tdo semua org msti wat dgn ikhlas nya Insya Allah hehe




bawah ni gmba mak aku ahad lps
masa sblm nak bwk mak aku g knduri kwen Alhamdulillah
mak aku doa, syukur Alhamdulillah, Amin...




 ni gmba aku dgn mak aku Alhamdulillah, syukur Alhamdulillah



ni kt umah kenduri kwen
tak jauh dari umah aku, kt kg aku gak
kt tanjong karang (kuala sgor) hehe 
Alhamdulillah



Insya Allah syg mak amin.....



ni pulak gmba smlm
smlm ptg masa balik dari solat asar
kt tmpt keje
ada rezeki Alhamdulillah 
kentang goreng McD Alhamdulillah

layan jgn tak layan bak kata abg mahmud hehe








tgu wktu asar kt surau smlm Alhamdulillah


dah tak tahan duduk
penat, baring jap la ek hehe



gmba ni baru amik td
masa nak wat pra-ziarah
utk di mulakan ptg esok Insya Allah
kami roger dulu , ahli kariah tmptn
Alhamdulillah mereka membenarkan kami wat usaha ziarah di sana Alhamdulillah

kalau tak ziarah, org tak kan ramai kan masjid

elders kita bgtau , azan hanyalah utk org yg da dpt hidayat
utk org yg jauh dari agama
perlu jumpa mereka


mereka takkan dtg hanya sekadar dgr azan

utk itu semua sedia Insya Allah


utz azman, bekas presiden mahasiswa malaysia (jordan)
baca ayat2 syifa utk aku Alhamdulillah
rasa tenang Alhamdulillah
Jazaka Allah Khir utz



bersama rakan seusaha ptg td d surau tmpt keje aku Alhamdulillah
firdaus, dari uitm
berkat Insya Allah
Amin...

hainur 


"Kejayaan Manusia, Hanya Dalam Agama. Sejauh Mana Dapat Taat Perintah Allah, Dan Hidup Ikut Cara Nabi SAW" Insya Allah.


1 ulasan:

Zul fattah berkata...

bila dpat jumpa tuan..? insyaAllah..