FACEBOOK - BLOGGER

Ahad, 7 Februari 2010

Assalamualaikum

Alhamdulillah, semalam ptg slmt aku g masjid sri ptlg Alhamdulillah


sejak hari jumaat mlm sabtu, atau 2-3 hari ni
aku bercadang sgt nak pakai broadband
huhu

Alhamdulillah, semalam kumpul kt masjid lama2 gulang2, bih kurang 3 stgh kami bertolak
bih kurang 3 kete Alhamdulillah
dari tanjung karang Alhamdulillah

kami khidmat parking , pada mlm markas smlm

huhu


oklah update skt

tadi pagi balik dari sri ptlg
aku singgah ofis aku
amik laptop jap

then test browse intenet dlm kete bila dah smpai bukit raja, klang
Alhamdulillah dpt buka web

jadikan henset aku sebagai modem
henset xde 3G, tp boleh Alhamdulillah

ni kt umah aku kt kg, Alhamdulillah, so far leh update blog , and browsing Alhamdulillah

Doakan Aku

Assalamualaikum


"Kejayaan Manusia, Hanya Dalam Agama. Sejauh Mana Dapat Taat Perintah Allah, Dan Hidup Ikut Cara Nabi SAW" Insya Allah.


http://blogkarkun.blogspot.com

www.hainur.com

0 ulasan: