23 April 2008 - 2:35ptg Alhamdulillah

Rabu, 23 April 2008

aku baru pas mkn Alhamdulillah
mkn mee sup + ayam goreng
sedap Alhamdulillah

kat kedai sup bwh ni hah Alhamdulillah

hmm
















aku actually duk kat bgnn wisma mais
seksen 3 shah alam

then kat bgnn ni
adala penyewa2 mcm aku
mcm bos aku dia sewa sini
dan buat jadi ofis dia

aku kat umah aku pun kat sini gak
tapi tak wat jadi ofis
jd tmpt tdo je

tmpt basuh baju hehe

hmm

kt wisma mais ni
lpgkp la
ada kedai mkn 24 jam

ada kedai dobi
ada kedai pc

kedai runcit je xde
tp sblh wisma mais ni ada je kedai runcit heh heh

then alhamdulillah la
happy duk kat sini hehe
Alhamdulillah

manage the world from here hehe amin...









sonok gak ye layan blog ni hehe
amin

sblm2 ni byk gak wat blog
tp projek terbengkalai heh heh

bukan apa

xde masa nak update heh heh

yg ni Insya Allah
mdh2an cerita spjg hayatku akan berada di sini amin.....



hmmm

bos aku ngn staf2 semua ngah g appointment
kat Tabung Haji KL






















bgnn yg ramping besar tu kan

Insya Allah
mdh2an rezeki yg halal dan berkat utk semua amin...


aku la lepak sorang kat ofis ni hehe Alhamdulillah

bos amanahkan kat aku jaga ofis ni Alhamdulillah


sambil wat keje gak ni Alhamdulillah

print cd2
maksudnya print label kat atas cd2 2 Insya Allah

pakai printer ni je

berapa dlm satu ntah hehe

then mgkn ptg esok akan di hantar ke FAMA Insya Allah

















FAMA tu kat selayang je

kira 45 minit ar dari shah alam ni alhamdulillah

aku la yg kene hantar tu Insya Allah

ada 100 keping semua nya Insya Allah


skang ni Alhamdulillah
dpt projek dgn FAMA

so kita bekalkan cd2 utk depa la Alhamdulillah

byk jgk la video yg kita telah hasilkan utk diaorg

dokumentari nenas, interaktif (labu manis,cili,mangga)
dokumentari Malaysia's Best

dan juga projek2 dgn badan2 kerajaan yg lain Alhamdulillah


syok gak layan blog alhamdulillah

k , nak publish dulu

Assalamualaikum

0 ulasan: