my style all my life heh heh hee

Khamis, 24 April 2008

















salam... ni pemain mp3 aku heh heh heh

skang ni duk layan lagu je heh heh heh
hehe

ok la kan
caiyok hah hah!



















henset aku yg makin canggih heh heh



















ubat aku yg terhangat di pasaran hehe

aku baru amik kat htar td
doktor tambah dos aku lagi hehe
dulu 2mlm 1 pg
skang dah 2 pg 2 mlm hah hah hehe
ok la Insya Allah
yg pntg sht Insya Allah k
amin...



















ni gamba aku kat ofis,
mlm ni
shuk amik gmba aku
time ni shuk baru jatuh moto
byk kali gak dia jatuh moto hmm



















ni gmba dari tgkp ofis aku
time mlm
tu uitm
yg menyala kuning dua baris tu




















ni meja aku Alhamdulillah
aku ada dua meja Alhamdulillah
ni meja wat keje
lagi satu meja admin ( computering punye hehe amin )

































posing



















gmba tag aku

newan yg design dulu alhamdulillah
masa dia tgh praktikal kat ofis aku dulu Alhamdulillah
skang dia dah keje kat ofis aku alhamdulillah



















ni gamba shuk

dia editor kat ofis aku Alhamdulillah
dia ni ada dua keje
siang dia keje graphic designer kat mid valley (KL)
mlm dia msuk ofis aku alhamdulillah



















amik gmba aku hah hah



















aku




















blh gak la gmba mcm ni heh heh




















aku and mp3 heh heh





















ok je heh heh





















berharian di ofis heh heh





















watpo tu shuk?





















making community lowyat eh?





















newan wat keje heh heh

time mlm ni
tgk tgkp tu
gelap kan
k




















aku ngan newan






















newannnn wekkk!






















aku ngan shuk hehe






















layan jap heh heh























eh apis ni





















ho ho ho






















lagu dua tu





















kru'zzzzzz





















newan studio






















aku ngn abg apis heh heh heh

0 ulasan: