Salam semua : Sabtu 26 April 2008 : 9:43 pg Alhamdulillah

Sabtu, 26 April 2008





























hai semua
apa kabar
sht semua hndknya Alhamdulillah

hmm mlm td tdo agak lmbt gak ye
yeke hehe

alhamdulillah

layan mp3 je hehe alhamdulillah

edi pulak main game
pastu tdo dulu huhu
alhamdulillah


bgn
sama2 bgn lmbt heh heh

edi bergegas2 trus bgn
g mandi

keje la tu haha
alhamdulillah

alhamdulillah
aku sbtu ahad cuti alhamdulillah


hmm
mlm td masa nak tdo

bos kol
katanya suh amik salinan IC akak dlm file otomobile

bg kat uncle gemuk yg slalu dtg ofis
bncg pasal kete tu hmm

peluang masuk ofis pagi ni Alhamdulillah
layan grafik2 jap

wat tenet skt heh heh

hmm

cari2 punye cari
akhirnya jumpa salinan ic tu kat file akak hmm

ada dua je file otomobile
tak susah sgt pun Insya Allah


hmm
ok

hmm2

so pagi ni td aku sapan
roti bakar, ngn teh ais

pagi2 da minum ais2 hah hah

alhamdulillah la
sejak2 mkn madu ni

bdn aku bertmbah sihat

immunity tu kuat skt la alhamdulillah

da dua pagi aku minum ais pagi2 hehe alhamdulillah

tp kene byk minum air suam
mkn madu Insya Allah hah hah

hmm

masuk ofis td
da setel semua keje

aku try transfer gmba dari kamera newan ke pc
alhamdulilah bejaye hehe alhamdulillah

aku jpeg kan dulu gmba tu
kecikkan skt saiz dia guna photoshop

baru uplod heh heh

cpt skt Insya Allah kan....


hmmm

apa nak cter
ooo

akim anta msg pagi td
dia kata tak jd nak g sri ptlg ptg ni
tlg mak dia wat keje skt

ok xpe

Insya Allah

aku pun tak basuh baju lagi ni

Insya Allah

moga Allah bg kekuatan


membe tgh pakai mesin basuh pg td

tapi da siap kot heh heh


abg amin aku dpt anak pertama rabu lepas

dia kwen bln 6 tahun lps Alhamdulillah


hmm

igt cam nak blk kg tgk mak aku je

aku tak kisah

ampaian penuh kot heh heh

baju spare ada lagi Insya Allah heh heh



aku janji cukup pakai utk smggu dua wat ofis
cukup la



rasa nak manfaatkan sebaik2nya
tp kene open minded

ada rezeki kalu, beli lagi Insya Allah

panas la pulak hih hih


da bukak ekon Alhamdulillah


hmm

k lah

update skt

nak edit2 skt pos lama Insya Allah


all that trouble
should be none

that's none, Indeed Hah Hah


care

Assalamualaikum

0 ulasan: