Aku@Masjid Negeri Alhamdulillah Amin...

Khamis, 11 September 2008

Assalamualaikum
hai hapis heh heh
dan semua rakan2 yg mengenali diri ini
juga yg x kenal 
klu anda umat islam
salam syg utk anda 
"Assalamualaikum"
nak cter la 
aktiviti aku smpena bulan puasa ni kan 
Alhamdulillah
hari ni dah 11 hari berpuasa di bulan ramadhan Alhamdulillah
lagu raya lak tgh main kat PC ni Alhamdulillah hehe 
amin
kita sbnrnya kene bersyukur
dan mggunakan nikmat Allah ke jln yg di redhai NYA
gunakan nikmat Allah utk bribadah kuat lagi kepada Allah 

Insya Allah amin
so cter aku masa bulan puasa
di mulakan dgn permulaan ramadhan hari tu
aku stat 1 ramadhan kat kg
ngn mak aku Alhamdulillah
syg mak aku Insya Allah
klu korg nak tau
slh satu nak doa kita slalu makbul
ialah carilah keredhaan mak 
Insya Allah doa akan makbul
then jgn mngumpat org lain
samada dpn atau blkg org tu
sbb nnt rahmat akan di tarik 
then ssh la doa nak makbul
so saya nak doakan byk2 utk umat ini Insya Allah amin
satu doa utk org
10 kebaikan yg sama malaikat doakan utk kita Insya Allah amin...
byk ilmu 
tapi tak sepenuhnya amal ( sbb perlu pada taufik Allah )
pastu tak berapa nak sebar kat org lain ( x blh mcm ni ni)
then 2,3 da seterusnya ramadhan 
aku sambut buka dan sahurnya kat masjid negeri shah alam je Alhamdulillah
ada buka dan sahur berjemaah kat masjid negeri Alhamdulillah
sng la kan Alhamdulillah
"dlm bulan ramadhan , Allah akan tambah rezeki kpd org beriman" -hadis/firman Allah
mula2 ramadhan aku sahur kat masjid negeri
ngantuk sgt
then skang ni
aku sahur kat umah je Alhamdulillah
bgn kul 5:20 pagi
dpt amal sunnah Alhamdulillah
sahur lwt2kn Alhamdulillah
sahur roti ngn kurma je , ngn air
istri xde lagi hehe ( sedeyyyyy...huhu...)
bila la istri nak dtg ni hehe
ok
biasanya aku sahur mkn madu 
dan ubat aku skali
hadis : "Barangsiapa mkn madu di pagi hari, maka akan terhindar dari sgl pykt spjg hari itu" Insya Allah amin...
byk gak org view aku Alhamdulillah

ok nak publish dulu
smg smua nya slmt , amin....

Assalamualaikum



 

0 ulasan: