Menunggu Bil DiGi Broadband Aku INSYA ALLAH

Khamis, 17 Jun 2010

Assalamualaikum


aku masih menunggu bil broadband DiGi aku , 
lum sampai lagi sampai hari ni 12:28 pagi 17 jun 2010


bil utk bulan 5, so spatutnya kene bayar sblm 30 jun


biasa dia bagi awal bulan
ni da dkt ujg bulan , masih tak anta bil lagi


aku biasa alamat kan bil tersebut ke ofis je
so biasa nya dia akan smpai ke postal box ofis Insya ALLAH


doakan aku ye


semoga semua rakan2 blogger dan pmbaca
dpt menghayati sunnah kehidupan cara NABI SAW , INSYA ALLAH


dalam AGAMA ada KEJAYAAN INSYA ALLAH


rajin2 la ke blog ana ye


doakan semoga mudah urusan Insya ALLAH


da ngntuk actually ni


ada idea nak tulis , tp mood kurang


so nnt post tak de power huhu


DGN IZIN ALLAH LA INSYA ALLAH











semoga semua nya sht2 belaka INSYA ALLAH
rajin2 la ke blog karkun
juga boleh dgr radio karkun di sana INSYA ALLAH

semoga semua nya di beri taufik dan hidayah dari ALLAH INSYA ALLAH

doa mendoakan ye
ASSALAMUALAIKUM        






"Kejayaan Manusia, Hanya Dalam Agama. Sejauh Mana Dapat Taat Perintah Allah, Dan Hidup Ikut Cara Nabi SAW" Insya Allah. 


                                           http://blogkarkun.blogspot.com 

0 ulasan: